Mens man venter på våren
Vintertid er en litt spesiell tid. Det blir tidligere mørkt. Snø, is og holke er det som gjelder. Men SubwayNerd ligger ikke på latsiden fordet. I februar og mars filmes klipp til vinterserien man har på gang. Mens man venter.
Årets fangst og veien videre
Det går unna. Året er snart omme og SubwayNerd kommer med en liten oppsummering. 2015 har rast ut unna. Mye er gjort, men mye står igjen. Det å være en SubwayNerd kan være hektisk, men også sabla tregt. Forvirret? Fint.
Påsketrafikk for T-banen
Påskehøytiden nærmer seg det lurt å være oppmerksom på endringer i trafikkavviklingen fra vanlig. Stasjoner stenges og en rekke avganger innstilles. Mer om dette finnes i denne artikkelen.
Bidragsytere
SubwayNerd handler om metro og subway. Et godt stykke over gjennomsnittet er interessen for foto og metro. Slik har det vært i en del år nå og det finnes ingen medisin mot denne «galskapen».
Hvordan finansieres nettstedet?
Hvordan betales dette nettstedet? Hvem sponser det? Kan vi annonsere hos deg? I dagens nettsfære er dette vanlige spørsmål. Og det er spørsmål som selvsagt må besvares. Da unngår man misforståelser og mange andre ting.
Kan jeg bidra?
Nettstedet er i utgangspunktet en hobby og interessebasert nerdeting. Drevet av èn person. Utgangspunktet er å dekke Oslo T-banesystem (Oslo og Akershus) med egne bilder. Men på verdensbasis ellers kunne jeg ha ønsket meg hjelp og bidrag i form av bilder.
Kommentarer og kommunikasjon
Kommentarfeltet betyr kommentarer og kommunikasjon. Mange nettsteder og blogger har det. Men ikke alle. SubwayNerd velger å ikke bruke kommentarfeltet overhodet. Årsakene er enkle og konkrete.