28.06.2026

Sjenert T-bane

oktober 4, 2015 av  
Filed under Foto, Norden, Oslo, Subway

Makrellbekken T-banestasjon er første stasjon på Røabanen som ikke deler bane. Den har også en litt spesiell utforming og ligger like godt rett ved vann. Makrell der? Det vet dog ikke SubwayNerd noe om.

Jernbantorget T-banestasjon – 29092015-1-N-Ø

oktober 2, 2015 av  
Filed under Foto, Oslo, Subway, Verden

På Spor (1) mot nor(d). Kunne ha vært en fengende tittel kanskje? Denne gangen er ikke tidlig rushtid tema. Men sent på kvelden derimot. Bildene er ikke av all verdens kvalitet denne gangen. Mobilfoto blir noen ganger bra og andre ganger ikke.

I Media – Arkiv 13

oktober 2, 2015 av  
Filed under Subway

I Media tar seg for Metro/Subway/T-banerelaterte nyhetssaker. I dette arkivet finnes alle sakene tilgjengelige. SubwayNerd gjør oppmerksom på at innholdet i linkene er eksternt. Derfor ligger forandringer og endringer utenfor nettstedets rekkevidde.

Bekkestua T-banestasjon-12082015 (HD)

oktober 2, 2015 av  
Filed under Foto, Norden, Oslo, Subway

Bekkestua T-banestasjon er en lokal stasjon på Linje 2. Kolsåbanen og Furusetbanen. Denne stasjonen er nybygd og ble åpnet 15.08.2011. Den er blitt kjent for sin spesielle byggestil og utseende. Stasjonen er også endestasjon for Trikk 13.

Bruk av videoklipp

september 30, 2015 av  
Filed under Foto, Subway, Verden

SubwayNerds videoklipp er filmet av SubwayNerd for nysgjerrige, entuasiaster og andre likesinnede. Av en over gjennomsnittet T-baneinteressert nerd. En SubwayNerd. Dette er en hobby, dette er privat og er hverken media, PR eller kommersielt.

Høyt, lavt og hett

september 30, 2015 av  
Filed under Foto, Norden, Oslo, Rapport, Subway, Tanker

Hva er det egentlig en amatørfotograf som SubwayNerd gjør i «felten»? Lusker han langs skinnegangen eller skremmer de reisende? I denne artikkelen kommer en forklaring og oppdatering.

T-banen ankommer Manglerud (14052015)

september 28, 2015 av  
Filed under Foto, Oslo, Subway, Verden

Manglerud T-banestasjon er en av to i sitt slag. Unik? Spesiell? I utgangspunktet ikke. Allikevel på et vis. Utseendet på stasjonen er nesten det samme, som før den ble oppgradert.

Bubba ut og Elfi inn

september 27, 2015 av  
Filed under Foto, Nerderier, Norden, Oslo, Subway

Det å få et nytt kamera i hus er alltid stort og en opplevelse. Denne uken har vært spesiell i så måte. Da hadde det allerede vært i hende i seks dager. Klok av skade fra sist gang så har man ventet litt.

Øst og vest på Tøyen T-banestasjon

september 26, 2015 av  
Filed under Foto, Norden, Oslo, Subway

Tøyen T-banestasjon er en av de mest travle T-banestasjonene i hele T-banens system. Som en del av fellestunnelen er det alltid liv her. Daglig betjenes linjene: 1,2, 4, 5 og 6. Dagens bilde illustrerer hvordan øst og vest konstant møtes her.

Økern T-banestasjon-31072015 – 1-N-Ø-II

september 25, 2015 av  
Filed under Foto, Norden, Oslo, Subway

Økern T-banestasjon er svært spesiell. Så spesiell at man besøke den om og om igjen. Ett av mine mange besøk har gitt et resultat. Denne gangen med en annerledes vri. Fra det nord-vestliggående Spor 1.

« Forrige sideNeste side »