Du er her:
Hjem / Arkivet for Veien mot 2016
Hellerud T-banestasjon er en stasjon som betjener og dekker linjene 1,2 og 3. Den er siste felles stasjon før Furusetbanen og Østensjøbanen deles inn i sine «grener». Opprinnelig så ble stasjonen åpnet for T-bane i 1967. Men i 2009/2010 ble den bygget om helt.
Stikkord: Alna, Bryn, Fremtidens metro mal, Furusetbanen, Gamle Oslo, Godlia, Hellerud, Hellerud T-banestasjon, Holmenkollbanen, Knutepunktstasjon, Kollektivknutepunkt, Kolsåsbanen, Linje 1, Linje 2, Linje 3, Lørenbanen, Metro, Metrostandard, Norden, Oslo, Ringbanen, Ringen, Subway, SubwayNerd, T-bane, T-banen, T-banen i Oslo og Akershus, T-baneringen, Tveita, Utsatt område, Veien mot 2016, Østensjøbanen
Godlia T-banestasjon er en gammel, fin og nedslitt stasjon som ligger i et fint villastrøk. Midt mellom Hellerud og Tveita. Det er her hvor Linje 1 og 2 skiller vei med Linje 3. Etter 48 års ventetid er det snart tid for oppgradering til Metrostandard.
Stikkord: Aktuelt. Rapport, Godlia, Godlia T-banestasjon, Linje 3, Lørenbanen, Metro, Norden, Oppgradering i 2015-2016, Oslo, Ringbanen, Ringen, Subway, SubwayNerd, T-bane, T-banen, T-banen i Oslo, T-baneringen, Veien mot 2016, Østensjøbanen
« Forrige side